A Natural Skin egy családi vállalkozásként indult, az akkori házunk pincéjében, 2010-ben. Ekkor indult a nagykereskedésünk egy natúrkozmetikai márka hazai forgalmazásával. Az első üzletet 2011-ben nyitottuk Szombathelyen, és mivel egyre nőtt az igény a natúrkozmetikumok iránt, a márka is egyre népszerűbb lett. Folyamatosan kiállításokra jártunk, népszerűsítettük a márkáinkat, a siker pedig nem maradt el.
2013-ban már a budapesti Mammut Bevásárlóközpontban nyitottunk üzletet és a nagykereskedelmi üzletág is bővült, Szombathelyen pedig megnyitotta kapuit a speciális, tiszta összetevőjű natúrkozmetikumokra épülő anti-aging kozmetikánk.
A nagy áttörés 2014-ben érkezett el, ekkor már az országos bolthálózattal rendelkező Müller Drogéria keresett fel bennünket, és egyre nőtt a partnerüzleteink száma is, amelyhez 2015-ben a dm Drogéria, majd 2019-ben a Rossmann Drogéria is csatlakozott.
A kozmetikai tapasztalataim alapján felismertem, hogy sokszor a rosszul megválasztott és használt termékek állnak a problémák hátterében. Magam és vendégeim miatt is egyre inkább belevetettem magam a témába, ekkor találkoztam először a minősített és organikus kozmetikumokkal.
A tiszta összetevők, a kíméletes gyártási eljárások, a kivételesen magas hatóanyagtartalom és a különleges növényi összetevők csodás hatásai azonnal magukkal ragadtak. Mára pedig célomul tűztem ki, hogy ezeket a csodás készítményeket és hatásaikat minél több tudatos nővel is megismertessem, megtaníthassam őket figyelni és követni a bőrük jelzéseit, mindezt szakmailag is helytállóan alátámasztva.
Emiatt kezdtük el a spanyol ökomárka, a Naobay kizárólagos forgalmazását, és az országban a piacon elsők között, úttörőként vezettük be a minősített organikus bőrápolásnak megfelelő termékeket.
ÍGY SZÜLETETT MEG A NATURAL SKIN.
Az álmaim azonban még magasabbra repítettek, és 2015-ben a lett nyírfalevet tartalmazó MÁDARA kizárólagos hazai forgalmazói jogát is megkaptuk.
A tiszta és minősített kozmetikumok köre persze azóta is bővült, 2016-ban a kedvező árfekvésű MOSSA kozmetikumokkal, 2017-ben pedig a BIOSOLIS organikus napozócsaláddal és az INIKA organikus sminkmárkával színesedett a Natural SKIN kínálata. Közben elindítottuk a MÁDARA professzionális vonalát is, és azonnal osztatlan sikert arattunk vele a 2017-es BEAUTY FÓRUM szakkiállításon.
2018. nagy célkitűzése pedig az INIKA biosminkek hazai népszerűsítése volt.
A Natural Skin sikere 2017-ben minden korábbi elvárásomat túlszárnyalta. A szombathelyi üzlet és kozmetika, a webáruház, a kis- és nagykereskedelmi viszonteladói partnerek, a professzionális felhasználók és a nagy bioboltok és drogérialáncok támogatásával a Natural Skin erős, stabil és ambiciózus márkává nőtte ki magát.