Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

OBVIOUS

A márka alapítója, David Frossard eleinte idegen volt a parfümipar világától. Friss, filozófus diplomásként túlcsorduló energiával Afrikában kezdett dolgozni egy kis parfümgyártó cégnél, majd visszatérve Franciaországba csatlakozott a L'Artisan Parfumeurhez, Amikor elhagyta a céget, megalapította a Différentes Latitudes kiadót, amely támogatja a független parfüm márkákat. Az első időkben olyan márkák terjesztéséért felelt, mint a Byredo, Juliette Has A Gun, Atelier Cologne, Memo, Frapin, Liquides Imaginaires később pedig az Ella K és a BDK Parfums Franciaországban. Erre a tapasztalatra építve 2020-ban nekilátott legszemélyesebb feladatának: egy saját márka elindításának, az OBVIOUS-nak.

Tény, hogy manapság a parfüm a hivalkodás tartozékává vált. A márka úgy gondolja, hogy az "exkluzív, ritka és értékes" parfüm teljesen hétköznapivá, sőt illuzórikussá vált, végtelenül reprodukálva materialista forgatókönyveket és szövevényes, sőt igénytelen narratívákat. Mivel vissza akarták állítani az igazságérzetet, és ki akarták iktatni a feleslegeset, létrehozták a Nyilvánvalót (OBVIOUS-t). Egy parfümházat, amelynek nyers, bohém szépségének olyan egyértelműnek kellett lennie, mint amilyen nyilvánvaló.

HITVALLÁSUK

A hitelesség keresése és a természethez való visszatérés inspirálta őket. Fontosnak tartják, hogy újra kapcsolatot teremtsünk elsősorban önmagunkkal, de másokkal és a körülöttünk lévő világgal is. David Frossard számára a parfüm egyfajta kifinomultságot képvisel, amelyet megérinthetünk azáltal, hogy magunk lényét, lényegét megértjük. Könnyed öröm, amely érzelmek gazdagságával párosul, ezek behatolnak elménkbe és megváltoztatják kapcsolatunkat a világgal.

LUXUS MINŐSÉG  -  MINIMALIZMUS  -  ELEGANCIA  -  GONDOS ODAFIGYELÉS  - RÉTEGEZHETŐSÉG

 

Rendezés:
Az oldal tetejére